Ett litet steg närmare julen

Igår köpte jag julklappspapper, snören och sånna där lappar man sätter på paketen. Nu är jag ett litet steg närmare att var klar med julklappshandlandet.
Ett väldigt litet steg i och med att jag bara har köpt pappret och inte en endaste julklapp, men det hör väl inte hit.
Jag börjar bli riktigt julhypad! Tur att det kom i november i år och inte i juli som förra året. Då ifrågasattes det när jag "Nu är det snart jul".
Men, nu är det snart jul! Faktiskt och på riktigt. Det är 1:a advent om 3 veckor, då får man baka lussebullar, dricka glögg och julmysa! Snart är det också första december och då får man (eller jag) plocka fram julgardiner och dukar och annat julpynt!'
Och snö! Ja, du hörde rätt, jag sa snö! Även snöhataren Lisa blir deprimerad om det inte är snö över jul! Jag vill ha djup snö och gnistrande stjärnor!
Jag älskar julen!

Kommentarer
Postat av: Jenniiie

alltså allt går så sjukt fort jag bara sitter å väntar tills nyår :P

2009-11-09 @ 19:36:43
Postat av: annelie

eller hur visst e det coolichhh;)

2009-11-10 @ 11:59:55
URL: http://anneliekindberg.blogg.se/
Postat av: annelie

eller hur visst e det coolichhh;)

2009-11-10 @ 11:59:56
URL: http://anneliekindberg.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0