Effektiv deluxe

Dagen började tidigt med en dressyrträning för Sofie i Nåntuna. Ponti skötte sig hyffsat bra. Traven kändes riktigt bra till och från och galoppen är nog bättre även om fattningarna var under all kritik idag, men hon håller ju på att formas, så.....
Kändes faktiskt riktigt bra att rida så tidigt på morgonen och sen vara klar i stallet, så det är en ny träning inplanerad nästa måndag.
Hann hem en lite stund innan jag for iväg till Fyrisskolan och blev Sofias första klippkund någonsin. Jag tycker hon var jätteduktig! Jag kan utan tvekan lova att man törs klippa sig hos henne. Hon var superduktig som sagt var!
Efter det tog jag och Jessan en tur till Solpalatset och spenderade 20 minuter i solariet. Varmt och skönt. Jag höll på att somna och det är ju en bedrift bara det eftersom jag nästan aldrig sover.
Skönt var det iallafall och nu ska jag bygga upp en schysst vinterbränna.

Nej, nu längtar jag till kvällen då jag äntligen får gå och lägga mig. Första natten på riktigt länge som jag inte ska upp supertidigt dagen efter så jag hoppas på sovmorgon!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ofta du inte somna? :P HAHAHA, de måste vara något fel. xD Du får komma och klippa dig mera sen ! :D

2009-11-30 @ 18:42:38
URL: http://soffzz.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0