Bada barn är ett blöttprojekt

Det spelar ingen roll hur mycket du försöker att inte bli blöt, är du i ett badrum samtidigt som ett barn duschar eller badar kommer du garanterat bli dränkt. Gissa vad jag gjort?

Hade ett trevligt samtal med bror på MSN, jag var sjukt mordern och körde med webbkamera. Det är ju riktigt effektivt, man slipper skriva och får mycket mer sagt! I like it!

Var på Boots idag också. Älskar Boots! Det är som Kicks och Åhléns tillsammans gånger 10. Underbart! Även på de minsta kan man hitta i princip allt man vill ha!

Kommentarer
Postat av: Trees

Ahaa är det där du ska hänga idag;) det är faktiskt bra:)

2009-11-20 @ 13:17:47
URL: http://mangofisk.se
Postat av: JENNIIÄÄÄÄHH

lisa ! jag fick i stortsätt en liten utskällning/tillsägning i lördags när jag hopptränade för rebecca. Det där med 50 kroner gällde tydligen bara dig eftersom du hade mailat till styrelsen så nu måste jag också göra det ifall jag ska träna något mer den här terminen i nåntuna. Jag kan inte hitta mailadressen till vem jag nu ska maila och det är liksom lite brådis eftersom att det är sofie träning på torsdag eller lördag.. så det vore toppen om du kunde skicka mailadressen så fort som möjligt ! hoppas du haft det toppen, många krraaamar jenniiiiiiiiie

2009-11-23 @ 21:17:15
Postat av: Erika

Visst är Sofie bara C tränare? :)

2009-11-24 @ 22:47:14

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0