Stefans syrra är coooool!

"Stefans syrra är coooool!"

Ja, vad ska man säga?
Bilen full med halvfulla 19-åringar en lördagkväll och det är väl ungefär det man får höra.

Skulle precis gå och lägga mig igår när jag får ett sms från min kära bror; "Kan du skjutsa mig till Scandic?".
Efter lite smsande och velande kommer vi fram till att jag gör det. När jag kommer och ska hämta upp honom undrar han om jag kan skjutsa ner honom och några vänner till stan. Okej, till det också, det låter väl okej.

Några vänner visar sig sen vara sju stycken! Det var knökfullt i bilen, tre i fram och fem i bak. Ojoj, kan man ju säga. Vi åker förbi polishuset precis när några polisbilar kör ut och då bilr paniken hos dom ett faktum. Ojoj, igen... Amatörer!
Nej, roligt var det och Stefan har riktigt trevliga vänner även när de är fulla! Och komplimanger fick man ju:)

Vad gör man inte för sina syskon?!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0