Oj, jag sov bort hela dagen:S

Igår åkte jag snällt och släppte ut hästarna, precis som alla andra torsdagmornar. När jag kom hem tyckte jag att jag faktiskt kunde lägga mig och vila en tmme till. Klockan var faktiskt bara nio och jag var sukt trött. Så sagt och gjort kröp jag ner under täcket igen för en timmes extra sömn. Jo, tjena, jag vaknar igen kl ett! Klockan ett! Då har ju hela dagen gått nästan! Skönt var det, ingen tvekan om det, men oj så lite tid det fanns kvar sen. Skulle till stallet vid halv fyra och sen med och titta på Hanna och Sherikan när de hoppade Pay and Jump Säva. Så det blev en sen kväll. Lite mysfika i stallet när vi kom tillbaka med Helena och Hanna. Mina lussebullar med mandelmassa i är tydligen en riktig hit. Nästa gång ska jag bara tänka på att ha i mer mandelmassa!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0