Dagen då jag ska åka till Tierp

Ja, idag ska jag åka till Tierp. Vad gör man där undrar nog många? Jag också egentligen, men mamma ska röntgas och behövde en sällskapsdam.
Nu kommer man ju osökt in på frågan varför hon ska åka och röntgas i Tierp av alla ställen när hon bor i Uppsala. Det undrar jag med egentligen, men tydligen var det ett halvårs väntetid i Uppsala, men i Tierp var det ingen väntetid alls i princip. Vad säger det om Tierp?
Jag ska i vilket fall som helst vara en underbart snäll dotter och följa med henne dit. Jag hoppas på lunch också, men jag är lite tveksam till att Tierp handhåller med saker som lunchställen. Det blir spännande att ta reda på.

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0