Vilket uppvaknande

Ny dag, nya tag.
Vaknade kvart över sju imorse av att barndlarmet gick. Var lite smått frågande om vi verkligen skulle gå ut, men till slut bestämde vi oss för att vi skulle göra det. Så vi tog våra pass och pengar ifall det skulle vara något och gick ut. Innan vi gick fick Nina  väcka den skumma argentinska killen i vårt rum, för han var helt däckad. Hur han kunde vara det är en fråga för mig, men det var han.
Fick stå där ute ett tag, barndbilen kom och det visade sig att det inte var någon fara, så då var det bara upp i sängen igen.

När vi vaknade till på riktigt begav vi oss mot London Eye som Nina ville åka, men eftersom jag inte ville så avstod hon. Blev en fika på Strabucks Waterloo och sedan hoppade på på tunnelbanan till National Gallery. Vi kollade på lite tavlor, kulturella som vi är. Har sett massa kända tavlor av massa kända grabbar Monet, VanGogh, Degas, DaVinci, Rembrandt, Degas och massa fler. Fatiskt riktigt roligt att bara ta det lugnt och gå och titta på tavlor.

Ni är vi hemma och mellanlandar lite, vi ska ut och käka middag med vår kanadensiska rumskompis Gail, den medelålders läraren. Hon är trevlig och vi tyckte lite synd om henne när hon är helt ensam i London.

Nej, nu måste jag jobba på med Farmville


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0