Vilken känsla

Andra dagen på lägret nu. Körde ett dressyrpass för Mia nu på morgon och oj så bra det gick!
I början var hon stel och gick emot, men bara efter framridningen så blev det helt annorlunda. Vi jobbade med lite avbrutna linjer för att få tag på yttersidan och få hästen uppmärksam.
I galoppen är hon fortfarande kaxig mot sporren, men vi fick till tre helt grymma galoppfattningar, på tygeln och i balns. Vi var hur nöjda som helst.
Avslutade med att skritta ut en sväng och i eftermiddag är det lite hoppning som står på schemat. Vi får se hur intresserad jag är av det.

Maten igår var grymt god. Det är så himla mysigt hemma hos Erika, man känner sig alltid välkommen. Sen blev det film i stugan. Den var lite halvläskig, "My Bloody Valentine". Först trodde man att man visste, sen trodde man nått annat och sen var det på ett tredje sätt. En trevlig avslutning på dagen.

Och nu är det inte långt kvar till London!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0