Söndagkväll

Stallet hela dagen idag också.
Lektion först. Samma upplägg som min lördagsgrupp som rider på samma nivå. Uteritt först och sen lite i ridhuset utan stigbyglar och jobb med halter.
Hjälpte till med Matilda igen, gick mycket bättre den här veckan.
Sen var det dags för tävlingsmöte och planering.

Det blir nog så här för mig i höst:
11 oktober Håbo LB:1 & LA:1 Macho
17 oktober Lurbo LB:1 & LA:1 Macho
1 november Vällingby LC:1 & LB:1 Macho/Ponti

Vi får se när Ponti är redo för start. Galoppen måste bli starkare innan vi ger oss på det. Ska i vilket fall som helst rida LB:1 på klubbtävling 25 september.

Planerna för imorgon är inga. Får se vad jag gör. Ska ut och rida Ponti på eftermiddagen tänkte jag. Ut i skogen ska vi igen. Hon får nog ta det lite lugnare eftersom vi ska rida lektion både tisdag och onsdag.
Imorgon bestämmer dom också om vi får plats på Lilla Djurgården. Håll tummarna!

Macho

     

Ponti

  


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0