Söndagkväll och helt prickig

Nu är helgen snart över, har varit fullt upp hela helgen.

Jobbade hela dagen på ridskolan igår, sen kastade jag mig hem och gjorde mig iordning för att åka till mamma och vara med på hennes andra 60-års fest. Det var riktigt trevligt.
For hem och tog det lite lugnt. Vid 23-tiden åkte jag och hämtade upp Stefan, Annelie och Hanna som skulle jobba på en fest. Hanna var så himla snäll och hoppade in för mig eftersom jag har mina konstiga utslag, men det kommer mer om dem sen.
Vid 5 ringde Stefan och då ville dom bli hämtade, så det var bara att gå upp och puttra bort till Slavsta. Hem och sova några timmar. Vid tjugo i tio åkte jag och hämtade Annelie, skulle till ridskolan igen och jobba. Har fått en ny grupp på söndagar. Tjejer i 8-års åldern som ridit i ca 1 år, jättesöta var dom! Och riktigt duktiga!
Ska också vara ledsagare åt en handikappad tjej som rider på söndagarna, så jag jobbade lite med henne.
Annelie hade sin första hoppträning med Ponti sen och det där kan nog bli riktigt bra. Ponti tyckte det var jättekul och drog på av bara fasen:)
Är hemma hos mor och far nu, de tyckte jag skulle käka här, så jag gjorde det.

Till mina utslag nu. Jag vaknade i fredags morse och var typ täckt av röda brömsbettliknande utslag. Allt eftersom dagen gick spred de sig och nu är allt utom magen och ansiktet täckt av det. Ringde sjukvårdsupplysningen och dom trodde jag fått en allergisk reaktion på asiatisk mat. Jag skulle avvakta och se hur det blev. Igår började de ändra form och nu är det mer som små finnliknande prickar överallt. Måste nog gå till läkaren med det här. Får se till att boka en tid tills på tisdag. Imorgon är det ju Arosfortet som gäller, så då går det inte:)

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0