Smärta

Klockan är 4.03, jag gick och la mig för 4 timmar sen och jag har inte sovit en blund. Har så sjukt ont i örat. Jag vet inte vad det är, men jag skulle gissa att jag har en vaxpropp eller liknande. Något stopp är det iallfall. Höll för näsan och blåste ut (skulle göra så förut för att lätta på tryck i örat) och det var tvärstopp, gjorde så jäkla ont att jag grät en skvätt. Det känns lite som att det töjs ut när jag blåser, men det släpper inte. Vågar inte ta i för mycket, har ju ingen aning om vad som händer då.
Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till, vill verkligen sova, men det gör så ont att det inte finns en chans att jag kan sova. Det dunkar och bultar.
Det första jag gör kl 8.00 är att ringa till vårdcentralen, Så här kan jag inte ha det.

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0