Skadad i tunnelbanan

Idag åkte våra kära rumskompisar, Sanna och Elina, lite trist för det var härliga tjejer. Vi hade en trevlig kväll igår på en pub vid Leciester Square. Blev en tidig kväll eftersom dom skulle åka idag.
Det är sjukt alla inkastare som finns vid klubbarna, de gör vad som helst för att man ska komma in. Lite roliga, men vissa är lite för mycket.

Idag har vi varit på British museum, inte riktigt som jag tänkte mig det, men roligt ändå. Det fanns en hel del häftiga grejer där, men det roligaste var nog ändå dom kinesiska statyerna på tre tjocka män. Bild kommer när jag laddat in dom på datan.
Efter museet blev det en fika, på Costa Coffee den här gången. Fick mina älskade minimuffins och jag var hur lycklig som helst.

Vi åkte vidare till Towern och Tower Bridge och tog lite kort där, den är ju rätt imponerande den bron. Sen kom Nina på idéen att vi skulle åka buss tillbaka och jag säger bara OH MY GOD!! Jag var livrädd! Dom kör som galningar, bussförarna, bara pressar sig ut, tvärbromsar och kommer nån ivägen är lösningen att tuta!

Någon gång under dagen lyckades jag gör illa mig i tunnelbanan. Vi skulle åka nånstans och det stod ett tåg inne som snart skulle åka och jag tyckte vi skulle ta nästa så vi slapp springa, men Nina tyckte vi skulle ta det tåget. Så precis när dörrarna går igen hoppar jag på och lyckas få en smäll på fotknölen så den är svullen och gör ont nu. Jag överlever dock ändå.

Ikväll blir det en tidig kväll, är helt slut efter kvällens tur till Oxford Street, Primark och New Look blev det. Det blev lite örhängen och en jättesöt T-shirt.

VI har fått nya rumskompisar också. En äldre kvinna som vi tror heter Gail och kommer från Kanada, men vi är inte säkra. Och en yngre kille som kanske heter Howie eller något liknande, det är också lite oklart. Hoppas dom är trevliga iallafall!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åhh, va roligt! Jag vill oxå

2009-08-13 @ 22:14:16
Postat av: Lisa

Äääh vi åkte buss varje dag å det var chill! Visst att dom körde som crazynuts men vafan man överlevde ju. Ni borde gå på det där läskiga som är typ under nån bro, det ville jag men vi hann inte :(

2009-08-13 @ 22:57:08
URL: http://decemberkung.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0