Sista dagen

Sista dagen i London nu. Det känns helt okej, känns som jag är klar här nu. Självklart är jag inte klar klar. Jag kommer aldrig bli riktigt klar med London, det kommr alltid finnas i mitt hjärta, men för den här gången.

Nu längtar jag efter att få komma hem till Ponti och börja jobba med henne på allvar. Vi ska hitta en tränare och sen ska vi ge oss in i riktig satsning. Det är så mycket som saknas hos henne som borde finnas i grunden och det är framförallt det vi ska jobba fram. Hon ska bli så fin:)

Jag längtar hem till att lektionerna börjar så jag kan börja undervisa igen. Ska bli kul att se vilka grupper jag får i år. Jag hoppas verkligen på mina gamla och några fler. Det blir nog jobb fler dagar i veckan i höst. Den här sommaren har fått mig att inse hur mycket jag faktiskt gillar att undervisa.

Snart är det dags för packning och sen ska vi ut på en budgetmiddgag på Donken. Pengarna är slut nu:)

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0