Shop til you drop

Idag var det shopping på schemat. Drog iväg strax efter halv nio. Bäst att börja i tid, för Oxford Street är inte roligt när det börjar komma folk. Helt sjukt hur mycket människor som tycker det är en bra ide att shoppa på samma gata. Så vi började tidigt. Började med Primark för det är helt sjukt hur mycket folk som tycker det är en extremt bra ide att shoppa där samtidigt.
Blev en helt del underkläder där, älskar Primark på det sättet. Jag fick 2 push up BH, 5 trosor och 6 trosor till mamma för under 200 kronor. Inte helt fel.
Vidare till New Look, hittade en klänning jag blev helt kär i, men den fick ändå inte följa med hem av nån anledning.
Vi körde Boots, HMV och massa annat. På River Island hittade jag massa snyggt, men tant snål slog till och det blev inget där heller.
For ut till High Street Kensington och gjorde lite mer shopping där. Bussen in tillbaka till Piccadilly sen och nu sitter vi här och vilar lite.
Är helt slut, var en jobbig natt, sov inte alls bra av någon anledning.

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0