Seg uppkoppling

Har haft sjuka problem med uppkopplingen de senaste dagarna, men nu funkar det tydligen igen. Då blir jag glad.

Igår var vi på museum. Natural History Museum, kollade på dinosaruier och lite grejer. Riktigt roligt var det faktiskt. Sen var planen att vi skulle gå ut på kvällen också, men vi bangade båda två. Var för trötta så vi gick och köpte glass och gick hem istället.
Idag har vi också varit på museum (gratis är bra!), Museum of London var det idag. Rätt intressant att lära sig mer om Londons historia och så. Sen tänkte vi gå till National Gallery, men båda veknade så det blev till att vi åkte hem istället.
Har insett att våra rumskompis Gail är en trevlig kvinna. Hon är lärare på en skola i Indien, men har problem med visat just nu, så hon sitter fast här.
Idag åkte den andra nissen och vi har fått en kille från Argentina istället. Tror han heter Paul, men det kan vara något helt annat.
Introducerade Nina för sushi idag på YoSushi, men det var inget hon gillade. Jag åt desto mer. Sen tog vi en promenad runt Covent Garden och området där. Gick hem duschade och satte oss i frukostrummet. Var några fransmän där som vill festa med oss, men Nina sa nej. I och för sig kunde jag sagt nått, men men.... Är rätt slut ändå.

Nu blir det film och förhoppningsvis sovmorgon imorgon!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0