Så sjukt ont

Jag har haft en skum smärta i foten de senaste dagarna. Eller inte i foten utan snarare under foten. På fotsulan. Det gör riktigigt ont oavsett om jag sitter eller står. Lite jobbigt att gå och liknande, men får hoppas på att det går över. Jag har förhoppningsvis bara trampat på något.

Åkte till stallet runt 11 tiden idag. Skulle inte rida, utan tänkte tömköra istället. Jag är ju ingen stjärna på tömkörning direkt, men jag tycker det gick riktigt bra. Hon jobbade på ordentligt med ryggen och baken för det mesta. Vi fick till riktigt bra skänkelvikningar längs långsidorna och en del bakdelsvändningar. Travade på volt (ja, för jag inte orkade springa) och hon hade inga bogar utanför, utan spårade bra. Riktigt nöjd med henne och mig faktiskt. Det var riktigt roligt också. Ska nog börja tömköra oftare.

Åkte och hämtade mamma sen, hon skulle till tandläkarn så jag spenderade lite tid hemma hos dom med Majsan och Svante. Världens sötaste katter.
Sedan for vi till ÖB och köpte lite av varje. Och sen blev det Hööks, vi köpte ett lite tjockare regntäcke, kortare stigläder (jag överskattade min benlängd förra gången), en större martingal och ett reflexskrittäcke. En hel del alltså.

Igår satt jag och mailade runt till massa skolor och hörde mig för om de hade några lediga vikarieplatser eller som elevassistent eller liknande. Och imorse så ringde de från Liljeforsskolan och de hade kanske en plats på 75% på deras särskola. Ska dit på fredag och prata mer. Hoppas, hoppas, hoppas!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0