Riktigt trött

Nu är första dagen av lägret över och jag är helt slut. Jag förstår inte hur jag ska orka och det är bara tre dagar det handlar om.
Ponti har varit ganska duktig idag. Första passet var det dressyr som stod på schemat och det gick riktigt bra. Jobbade mycket med att få tag på yttersidan.
Andra passet var det lite markarbete och travdelen funkade riktigt bra, men sen skulle vi rida förvänd galopp på små bågar och det var vi inte riktigt redo för. Överhuvudtaget har hon varit duktig idag.

Nu är jag hemma hos Erika, hennes familj ska bjuda på middag. Jag längtar, är sjukt hungrig!

Kommentarer
Postat av: jennie

vad kul att du skaffat blogg ! lite diskriminerande att du har allas bloggar i din meny förutom mig :o hah , ;)

2009-08-07 @ 23:00:19
URL: http://jennieholmen.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0