Packning på G

Har lite smått börjat packa inför London på tisdag. Det är så svårt att veta vad man ska ha med sig. Jag kommer förmodligen packa alldeles för mycket, men det får jag väl leva med.
Hur ska vädret vara? Hur mycket ska man gå ut? Det är så mycket att tänka på när man packar. Fast ska jag vara helt ärlig så tycker jag det är rätt roligt att packa. Vet inte varför, men så är det.
Det ser ut som ett katastrofområde här inne. Mamma kom med all min tvätt idag. Ja, jag vet, jag är 22 och tvättar inte själv. Till mitt försvar vill jag säga att jag inte har hunnit. Kom hem från Öknehult i lördags. Jobbade sön-tis, hemma onsdag och då hade jag 100 saker att göra. Läger och stallet tors-sön. Och nu åker jag på tisdag. Därför har min mamma varit så snäll och tvättat åt mig.
Iallafall är det kläder och påsar överallt, kom ju hem från Lagga idag också. Jag får snart ryck på hur det ser ut här. Måste verkligen göra ett ryck nu!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0