På Lagga igen

Är tillbaka på Lagga igen. Känns som jag är här jämt nu, men Ponti bor ju här så det är väl inte så konstigt.
Åke skodde iallafall Ponti på förmiddagen idag, inga som helst problem. Dessutom var det den billigaste skoningen jag någonsin varit med om. 500 kr för en helskoning och när jag vet att det blir grymt bra när Åke skor blir det hela ju ännu bättre.

Jessica var med till stallet och sedan käkade vi lite lunch på Gränby. Det var trevligt, har ju inte setts på ett tag, men det sköna med oss är att det inte spelar ingen roll hur länge det är sen vi sågs sist, vi har ändå varandra.

Nu sitter jag iallafall här i cafterian, ska göra lite inventering av alla tävlingspriser och grejer. Fixa proppar till höstens klubbtävlingar och annat spännande. Väntar på Erika också, hon borde dyka upp snart tycker jag.

Kommentarer
Postat av: jennie

haha , fan vad bra ! Fast när jag skor kostar det också 500 , eller ja om han inte ska ha nya skor villsäja då kostar det 600 :P vilken hovslagare var det som skulle sko innan Åke ? :)

2009-08-08 @ 10:05:35
URL: http://jennieholmen.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0