Nu är terminen igång

Nu är terminen på Lagga igång igen. Har haft två lektioner och sitter och väntar på att ha min sista.
Första två lektionerna har gått riktigt bra, trotts att Jessica gjorde en riktigt tjusig kraschlandning från Leo. Hon lever och mår bra, så vi kan alla andas ut.
Andra lektionen gick helt utan missöden.
Nu är det dags för mina "småttingar". Dom jag haft sen dom red nybörjare, nu har dom väl ridit något år.

Annelie red Ponti så sin lektion imorse. Det gick riktigt bra, trotts att hon var lite pigg.
Hinner inte rida själv eftersom jag måste ha mina lektioner och sen måste jag kasta mig iväg till mamma och hennes andra kalas.

Over and out!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0