London

Andra dagen i London nu. Fullspäckade dagar både idag och igår.
Igår gick flyget från Arlanda vi halv åtta. Det gick ganska bra, jag var lite rädd ibland, men det brukar ju vara så. Kom fram och tog oss in till Piccadilly där vi skulle bo. Vi fick lämna väskorna, men fick inget rum, så vi drog ut på lite sightseeing. Tur att Nina har mig som hittar här, annars skulle vi nog förlorat henne. Det blev en tur förbi Trafalgar Square, Big Ben, Buckingham Palace och tillbaka upp till Piccadilly. Letade rätt på ett Tesco för att köpa lite mat. Här är det big time budget som gäller. Tidig kväll med film, Adventureland.
Vi delar rum med två andra svenska tjejer från Norrland, sköna tjejer, vi ska fest ikväll:)

Idag vaknade vi tidigt och efter lite frukost och morgonfix började vi dra oss mot Oxford Street, vårt mål var Primark, men det visade sig att jag inte kom ihåg vart det låg. Efter ett tag gav vi upp och åkte ut till Kenstington High Street istället. Fikade på Starbucks (I LOVE). Blev lite shopping där ute. Hoppade på bussen in mot Marylbone igen och vips så såg vi Primark där i början av Oxford Street. Då blev det inhandling av lite undekläder. Och så blev det en klänning på River Island (I LOVE)!

Nu sitter vi i frukostrummet och käkar lite middag, sen är det dags för en vila och sen ut på pub ikväll.

Bilder kommer så fort jag orkar ladda in dom på datan.

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0