Lite senare

Blev aldrig så att jag ringde läkaren. Kom i säng igen vid 5 och lyckades faktiskts somna, så jag vaknade inte förrns 9 och då var det för sent med telefontiden. Dessutom gjorde det inte ont längre. Ska åka till Apoteket och kolla om dom har något bra.
Ska dra mig iväg mot stallet snart. Åke ska ta tag i skoningen av lilla hästen:) Det blir nog jättebra, hon är ju hur lugn som helst på Lagga. Där finns det inget alls som bekymrar henne.
Jessica ska följa med också. Det ska bli skoj. Har ju inte setts på hela sommaren och så ska jag presentera Ponti:)
Nu måste jag nog verkligen klä på mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska hon sova med oss ? :O

2009-08-06 @ 10:53:47

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0