Konstig, konstigare, konstigast?

Okej, jag blir inte klok på den argentinska killen i vårt rum. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om hon. Han är bara KONSTIG.
Jag vet att man inte ska döma personer efter hur dom ser ut och det gör jag inte, men vi kan ju börja där. Han ser konstig ut, lite som Lord Voldermort eller Gollum eller kanske någon kusin till dom. Lite kuslig alltså.
Sen beter an sig enormt suspekt. Han hälsar inte förrns ett bra tag efter han kommit in. Så fort någon kommer in går han. Om han inte sover, vilket han gör i princip hela tiden. Han ligger jämt i sängen känns det som. Imorse när brandlarmet gick fick vi säga till honom, han bara vände på sig när det tjöt av bara fan.
Han pratar för sig själv och springer ut och in i rummet när vi andra har gått och lagt oss.
Det är ju självklart synd om honom, han är ensam kille med tre tjejer och han kan i princip ingen engelska. Ni skulle sett hans min igår när han fattade att ingen av oss pratade spanska. Jag tycker grymt synd om honom!

Vi var ut och åt med Gail idag. Nina hade spanat in något steakhouse så där blev det. Åt ett jättegott kycklingspett, det var en lyckad middag och det är kul att få använda engelskan på nån som faktiskt pratar engelska och inte någon fransman eller liknande. I och för sig tycker jag nog fransmän är sjukt roliga, men det hör knappast hit.

Imorgon är det shopping som står på schemat. Har fått lite påfyllning på kontot av mamma. TACK!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0