Jag fick plats!

Hemma igen efter uppropet och det gick vägen! Jag fick plats! Så nu läser jag officiellt Engleska A1.
Hade lite genomgång och sen ett diagnostiskt test, jag inbillar mig att det gick ganska bra. Hyffsat iallafall.
Dum som jag är så tänkte jag att litteraturen till engelska kan ju inte vara så dyr. Men, oj så fel jag hade! Den var sjukt dyr! Dyarare än de flesta böcker vi hade på FEK A och jag tyckte dom var dyra!
Jaja, man kan ju inte få allt. Jag fick ju plats iallafall.

Sen blev det en fika med Annelie och Jessica Storken. Det var trevligt. Käkade en smörgås mot förväntningarna. Jag gillar ju egentligen inte smörgåsar, men dom har riktigt smaskiga där:)

Nu väntar jag på bilen så jag kan åka till stallet.

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0