Förmiddagspasset

Glöm allt jag sa om att Ponti var grym igår. Imorse var hon helt underbar! Jag blev så glad! Hon fattade galoppen för skänkel i princip varje gång och jobbade på i en låg form utan att spänna emot! Jag var så glad att jag kunde börjat gråta!
Hoppningen igår gick också bra, jag är ju lite feg, men vi fixade det riktigt bra.
Sista passet är det också hoppning på schemat, det ser lite läskigt ut, men det fixar vi nog. Hon är ju grym!

Det blir väldigt mycket häst här just nu, men jag är ju på läger. Slutar idag och på tisdag drar jag till London, så då blir det lite variation här. Jag kommer blogga från London också. Datan ska med och det är gratis trådlöst internet på hotellet.

Igårkväll käkade jag hos Erika och Sofia igen. Hur gott som helst, men det är det alltid när man kommer till dom. Vi städade klubbis efter att jag hetsat om det och sen kollade vi lite på Auatralia. Orkade inte kolla klart, så vi avbröt mitt i. Hugh Jackman är ju så grymt snygg att man blir alldeles upphetsad! Han får stå för en liten bild här idag.

Kommentarer
Postat av: Sofia

haha, visst är han snygg, men inte sååå snygg. ^^

2009-08-09 @ 19:11:54
URL: http://soffzz.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0