Färdigpackad

Blev inte så mycket packning igår, fastnade framför datan istället. Tyvärr var det Farmville Facebook som lockade. Man blir helt fixerad vid det där. Har du inte börjat varnar jag dig! Gör det inte! Man blir helt besatt!

Packningen gjordes nu på morgonen istället och jag är mer eller mindre färdig skulle jag tro. Har lite toagrejer som ska ner, men det ska ju användas ikväll och imorgonbitti.

Planen för dagen då? Jag tror jag ska gå hem till päronen, måste skriva ut boardningcarden och fixa lite, ner på stan och hämta upp Nina och växla pengar, middag hos mamma och pappa, stallet och klappa på Ponti och sen blir det nog hem. Blir en tidig morgon imorgon. Flyget går runt 7.30. Mamma ska köra oss till Arlanda och hon är hur hysterisk som helst när det gäller tider, så vi lär få åka vid 4. Nej, un överdriver jag, men vi åker nog runt 5.30-6 någon gång.

Måste bädda sängen också och plocka undan lite, så det ser trevligt ut när Nina kommer:)

Kommentarer
Postat av: jennie

hahaha ,ja du är ju typ the master of the masters på farmville xd

2009-08-10 @ 14:57:35
URL: http://jennieholmen.blogg.se/
Postat av: Sofia

Nej, men så besatt blir man ju inte ;)

2009-08-10 @ 19:54:26
URL: http://soffzz.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0