Arosfortet idag

Idag bar det av med DUS till Arosfortet i Västerås. Hur roligt som helst! Det blev jag, Jessica och Elin mot Lisa, Sandra och Karro. Det var riktigt roligt och vi klarade massa celler vi inte klarat förut. De hade även några nya och det var spännande. Eftersom jag och Jessica är vana Arosfortveteraner så blev det ju en solklar seger till vårt lag. Grattis till oss!
Efter vi var klara var det DUS-möte och middag på PizzaHut i Västerås. Jag åt en supergod pizza med kyckling, paprika och purjo, egen blandning. Jag var lite skeptisk först, men det var en riktig fullträff.
Det blev lite stressigt hem, för mamma skulle hämta mig vid 17.00 hemma, men pga av köer och annat jox fick jag först ringa och ändra till 17.30 och tillslut till 17.45.
Hopp i bilen och iväg till Lagga och Ponti. Dom hade varit snälla och tagit in henne så det var bara att borsta och sadla, så red jag med på en lektion. Vi jobbade med samma som på vuxenlägret. Funkade inte riktigt lika bra nu, hon kändes stel och lite springig, men det ska vi jobba bort.
Nu är jag iallafall äntligen hemma efter att ha varit bort i nästan 12 timmar.

Just ja, mamma ringde läkaren imorse för att boka en tid åt mig, men det fick hon inte. Nu efter semestertider tog de bara emot akutfall och man fick i princip inte boka tid om man inte var mer eller mindre döende. Så det blir bara för mig att snällt åka ner till närakuten imorgon:/ Jävla svenska sjukvårdssytem!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0